Aanmelden wanneer uw zoon/dochter al op school zit?
Beste oriënterende ouder(s)/verzorger(s)
Als u uw kind wilt aanmelden op onze school gaat dat als volgt:
U maakt een afspraak met de directeur voor een kennismakingsgesprek.
Tijdens het gesprek, dat ongeveer een uur duurt, krijgt u een rondleiding en vertellen wij u iets over onze school. Ook worden eventuele vragen beantwoord. In dit gesprek ontvangen wij ook graag informatie van u over de voortgang van uw kind op de huidige school.
De directeur vraagt aan u of de school waar uw kind op dat moment naar school gaat, op de hoogte is van het feit dat u op zoek bent naar een nieuwe school.
Na afloop ontvangt u een schoolgids en een inschrijfformulier. Dit formulier kunt u ook downloaden vanaf de schoolsite.
Indien u besluit om uw dochter/zoon bij ons aan te melden, neemt u contact met ons op en retourneert u het volledig ingevulde formulier mèt een kopie van het sofi-nummer.
Vervolgens nemen wij contact op met uw huidige school.
Wij onderzoeken vervolgens of extra ondersteuning nodig is en of wij aan deze zorgplicht kunnen voldoen.
Wij beslissen dan zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 6 weken, of wij de zorgplicht kunnen over nemen van de vorige school.
Bij een toelating worden de door u verstrekte vervolgens gegevens verwerkt in ons administratieprogramma.
Uw kind staat definitief ingeschreven als u een emailbevestiging van ons ontvangen heeft. Tevens ontvangt u bericht op welke datum en in welke groep uw kind kan starten.